"Новий маршрут знайомими вулицями",
або як не заблудитись іноземцю в обласному центрі.
Навчальний проект для учнів 5-их класів школи №2 та 7 класу школи №4 м. Першотравенськ
Етапи роботи над проектом:
1.Сліпий вибір історичної особистості в честь якої названа вулиця в м.Дніпропетровськ.
2.Формування пар для роботи та обмін контактами. Робота з таблицею.
3.Пошук та відбір інформації. Обов'язково потрібно підібрати декілька джерел інформації та перевірити її істинність.
4.Написання невеличкої розповіді про історичного діяча (4-5 речень) за планом:
а) Як звати історичного діяча?
б) хто він, чим займався за життя?
в) чим відомий в країні чи світі?
г) посилання на інформацію, якою ви користувалися складаючи розповідь;
5.Розміщення мітки з інформацією на спільній карті google.
6.Підготовка до презентації проведеної роботи.
"Сім чудес світу в цифрах і фактах"
З учнями 6-х класів вивчаємо 7 чудес світу. Завдання для груп розміщені на блозі 7mir.blogspot.com
"Козацькому роду - нема переводу!"
З учнями 8 А класу ми будемо досліджувати історію українського козацтва.
Завдання подати матеріал не лише на науковому рівні, але цікаво та оригінально.
Ми - сучасні українці та легендарні запорожці, що між нами спільного?
Запис бажаючих приймати участь за посиланням http://1drv.ms/16TUffg
Матеріали розміщуємо ТУТ
Учні 6-х класів спробують порівняти міфи Стародавньої Греції та Стародавнього Риму.
Наше завдання знайти спільне в міфах цих стародавніх держав.
презентація ТУТ
кожен підписує свої слайди.
Чудові поради для тих хто створює презентацію: переглядайте вчіться
Не забуваємо про вимоги до проектів, розміщені нижче.
Учні 6-Б класу довели, що вони знають міфи Сародавньої Греції та навчилися створювати хмарні презентації.
Починаємо роботу з учнями 6 класу над проектом "Поява Олімпійських ігор в Стародавній Греції"
Всі бажаючі працювати записуємося в форму за адресою:
https://docs.google.com/forms/d/1vwAlJiAMfTtbVvK5qV7N8iwS16EE9wplD3cQh815lUI/viewform
Результат роботи:
Чекаємо коментарів згідно критеріїв
Починаємо роботу над учнівським проектом з історії України для учнів 7 класу: "Яким я бачу Данила Галицького - людину та політичного діяча"
Наша мета: Підготувати цікаву розповідь про цю видатну особистість, вивчити його біографію та риси характеру та охарактеризувати його політичну діяльність в ролі князя Галицько-Волинського князівства. А також будемо збирати колекцію ресурсів в мережі, які нам можуть надати інформацію про цю людину.
Створюємо три групи для роботи. Всіх бажаючих прохання зарееструватися в цій формі:
https://docs.google.com/forms/d/1Ly0JxeJQoqbgzQy3j6L1qyVZWi1fBwhyqJvkUpMnDyk/viewform
Створюємо спільну презентацію з результатами роботи http://bit.ly/1dE0nui
Чудові поради для тих хто створює презентацію: переглядайте вчіться
Проблема енергозбереження була актуальною для світової спільноти завжди, але особливо в періоди енергетичних криз, саме тому учні 11-А класу на уроках всесвітньої історії під керівництвом вчителя Понежі Н.О вирішили дослідити як країни світу виходили з найбільшої енергетичної кризи 70-х рр ХХ ст.
Учнівський
проект: "Енергетична криза 70-х років ХХ століття. ЇЇ наслідки та шляхи подолання в провідних
країнах світу?"
Керівник проекту та автор ідеї:
вчитель історії Понежа Наталія
Олександрівна.
Навчальні предмети: Всесвітня історія та інформатика.
Тип проекту: Інформаційно-дослідницький,
робота індивідуальна.
Виконавці: учні 11-А класу.
За часом
виконання: довгостроковий, епізодичний,
виконується під час вивчення тем з історії
провідних країн світу в ІІ половині ХХ століття.
Мета та завдання проекту:
1.
поглибити знання по всесвітній історії шляхом вивчення причин та
наслідків енергетичної кризи 70-х років;
2.
познайомитися
зі способами подолання кризи в провідних країнах світу;
3.
висловити
свою точку зору що до можливості використання світового досвіду для зменшення
енергетичної залежності нашої держави;
4.
вчитися знаходити цікаву інформацію в
мережі Інтернет та відбирати її за
різними ознаками;
5.
вдосконалювати вміння оформляти результати
своєї дослідницької діяльності в вигляді презентацій;
6.
розвивати вміння презентувати
свою творчість, виступаючи перед аудиторією;
7.
формувати навики самооцінювання, рефлексії та вміння
давати реальну оцінку роботі
своїх однокласників, згідно визначених
критеріїв.
Критерії розміщені
за адресою:
Результати роботи
розміщуємо за адресою:
Етапи роботи:
І етап: збір необхідної інформації в мережі Інтернет.
ІІ етап: аналіз
інформації, відбір необхідних матеріалів, консультації вчителя;
ІІІ етап: оформлення готових візуальних продуктів;
ІV презентація в класі результатів, в ході
вивчення теми «Міжнародні відносини ІІ пол. ХХ століття;
V етап : оцінювання роботи однокласниками шляхом
надання коментарів.
Використана література:
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B5%D1%84%D1%82%D1%8F%D0%BD%D0%BE%D0%B9_%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%81_1973_%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B0Розпочинаемо роботу над новим проектом "Велика Вітчизняна війна в історії моєї родини".
Працюємо до 20 жовтня
Необхідно виконати завдання:
1. В будь-якому форматі презентувати інформацію про те як війна вплинула на вашу родину. Розміщуємо готову інформацію ТУТ. Щоб дадати свою роботу, надішліть вчителю свою електронну адресу і ви станете співавтором блогу. Потрібні інструкції ТУТ
2.Заповнити спільну GOOLE-карту де нанести мітки з коментарями про ті місця, які згадані в вашій розповіді. Карта тут. Як працювати з картою ТУТ
3.Створити спільну стрічку часу на http://dipity.com/ інструкція http://mainservis.blogspot.com/2011/05/dipity.html
наносимо основні події Другої світової війни на території України (це роблять ті хто з тієї чи іншої причини не може виконати завдання №1), до події додаємо коротки опис та фото, або відео (краще). Ті ж хто виконує завдання №1 на стрічку наносять лише дати тієї події, яка згадана в їх розповіді з коментарем та фото або відео.
Наша робота на конкурс "Навчання вищої проби http://www.pil-network.com/Resources/LearningActivities/Details/71f76571-c5de-4e17-b21a-27e40c0db511 . Можна переглянути ще тут.
Наша робота на конкурс "Навчання вищої проби http://www.pil-network.com/Resources/LearningActivities/Details/71f76571-c5de-4e17-b21a-27e40c0db511 . Можна переглянути ще тут.
Результати тут. Ура! ми перемогли!
Начинаем подготовку к новому общему бинарному межгородскому проекту. Тема: "Наш край в первой половине 20 века. Более подробно вся подготовка и результаты по адресу https://vk.com/club52379984
Учнівський міжшкільний бінарний інтернет-проект:
"Наш край в першій половині 20 століття"
Керівники
проекту та автори ідеї: вчитель
історії Першотравенської ЗОШ 31 Понежа
Наталія Олександрівна та вчитель англійської мови Харківської гімназії №14
Дабдіна Олена Станіславівна
Навчальні
предмети: історія України та англійська мова.
Тип проекту: Інформаційно-дослідницький, робота
групова.
Виконавці:
учні 10 класів філологічного профілю Харківської гімназії №14 та історичного
профілю Першотравенської ЗОШ № 1
За
часом виконання: короткостроковий: 2
тижні.
Мета
та завдання проекту:
- поглиблення знаннь з історії України та англійської мови шляхом вивчення історії Харківської області та Дніпропетровщини в п.п 20 ст. та презентація результатів російською та англійською мовою
- Формування інформаційної грамотності за допомогою оформлення візуальних продуктів за результатами дослідження та розміщення їх в мережі інтернет;
- Виховання вміння творчої співпраці в групах на відстані за допомогою соціальної мережі Вконтакті;
- Розвивати навики самооцінювання, рефлексії та вміння давати реальну оцінку своїй роботі та своїх товаришів, згідно визначених критеріїв.
Ключове питання проекту: Що було спільного і відмінного в
соціально-економічному розвитку Харківщини
та Дніпропетровщини в зазначений
період?
Аннотація: Соціальні мережі сьогодні це місце для
спілкування. Учні загальноосвітніх шкіл,
зокрема, старші школярі проводять там
дуже багато часу. Але будь яке спілкування можна зробити корисним і для процесу навчання.
Це і було головне виховне завдання цього проекту.
Підготовка кожної творчої роботи пройшла
ряд етапів:
І
етап: Учні, за попередньою домовленістю
отримали тему проекту та перелік завдання від вчителя історії в групі в
соціальній мережі Вконтакті за адресою http://vk.com/club52379984
ІІ
етап: формування груп для роботи за бажанням. Учні просто залишали свою згоду
біля вибраної теми. Бажаною умовою була
участь в робочій групі як учнів з Харькова так і з Першотравенська.
ІІІ етап:
знайомство з критеріями та безпосередньо робота в малих групах і
оформлення готових продуктів в вигляді відео та презентацій. Консультації вчителів історії та англійської мови.
IV етап:
розміщення в мережі готових продуктів та знайомство з ними інших
учасників проекту.
V
етап : обговорення результатів на заключному уроці теми, оцінювання робіт та
надання коментарів і відгуків однокласників.
Всього
було запропоновано 6 тем. В результаті
ми отримали такі готові продукти.
1.«Наша область найкраща...» http://www.youtube.com/watch?v=s5RZTV6IvcE&feature=youtu.be
2.Область святкує ювілей.
3.Трагедія революції та громадянської війни.http://vk.com/club52379984?z=video208406909_165379172%2F3537940d7735454d8c
4.Радянська модернізація на території областей.
(презентацію можна переглянути на сторінці в соціальній мережі)
5.Геноцид українського народу. http://www.youtube.com/watch?v=7EKXvBazhUc#t=25
(презентацію можна переглянути на сторінці в соціальній мережі)
6."А люди в цей час жили ось так…." http://vk.com/club52379984?z=video42699308_165217826%2F3710dc57138d69e9dd
(презентацію можна переглянути на сторінці в соціальній мережі)
Вебінар для Microsoft про спільний проект:
Вебінар для Microsoft про спільний проект:
З дозволу автора ми починаємо нову форму работи - Веб-квест.
Для проходження веб-квесту ми об'єднались в групи по ролям: Біографи, Історики, Юристи. Завдання и результати тут. Фото презентації результатів тут.
Невідоме про відомих діячів українського визвольного руху 10 грудня ми разом з учнями 10-А класу профільної історичної групи за адресою http://pershschool1.klasna.com/uk/article/nevidome-pro-vidomikh-ukrayinskikh-diyachiv-period.html почали збирати цікаві відомості про життя та діяльність відомих діячів України періоду 1917-1921 років. Це є спільний он-лайн проект в результаті якого будуть створені окремі презентації (відео, буклети, та ін) про цікаві факти з життя цих видатних людей. Всі посиланння на "цікавинки", які нам вдалося знайти можете переглянути за адресою вище, там знаходяться і умови виконання. Тут ми будемо презентувати готові роботи.
Перший наш продукт презентація про життя та діяльність М. Міхновского має право на життя і переглянути ми її пропонуємо за адресою:
https://docs.google.com/presentation/d/1yn_jjPugd4F5rFSFu56PubT_afZ0NsYDEOUfsKVjW1U/edit#slide=id.g7f1d887c_1_3
Дякуємо Урбан Ліді за чудову роботу!
Закінчилась робота над проектом про цікаві факти з життя гетьмана П. Скоропадського.
В нас є два варіанти: робота Бондарєва Руслана, можете переглянути ТУТ і презентація Воробйової Анастасії ТУТ. Шановні десятикласники, автори чекають ваших коментарів. Враховуйте, будь-ласка, рекомендації щодо оцінювання проектів ТУТ та ТУТ. Дякуємо авторам за роботу!
Продовжуємо оцінювати: вашій увазі пропонуємо новий проект присвячений діяльності
М.С.Грушевського: https://skydrive.live.com/?id=1A6377BABD524C6D!106&cid=1a6377babd524c6d#!/view.aspx?cid=1A6377BABD524C6D&resid=1A6377BABD524C6D%21135&app=PowerPoint
Його підготували В. Андреєва та Б.Немогущий. Вони з нетерпінням чекають оцінок.
Ще один проект отримав право на життя. Автори Лисяк Настя та Булатнікова Ліана. Невідоме про С.Петлюру.
http://vk.com/id204069489
Як вам ідея? Як реалізація завдань проекту?
Ідея для проекту!
24 коментарі:
Начну первой хвалить и,
соответственно, ругать
работу Руслана.
Неплохая презентация с
точки зрения
оформления, но
содержание, на мое
мнение, раскрыто не с
той стороны с какой его
нужно было представить,
ведь задачей было найти
и показать, рассказать о
неизвестных фактах
биографии украинских
деятелей. Презентация
Руслана очень хорошо и
подробно раскрывает
смысл политики
Скоропадского (и
внутренняя, и внешняя, и
отношение к
национальному вопросу),
рассказывает о его
биографии, это все очень
хорошо, но мало было
именно тех "изюминок",
которые надо было
найти. Это что касается
презентации, то, что
касается самого
представления работы,
это не было на высшем
уровне (извини, Руслан).
Руслан в достаточной
мере не владел
информацией по своему
проекту, практически все
читал, мало рассказывал,
не подводил итогов, не
делал выводов, не
выражал своего мнения.
В итоге: презентация
хорошая, но
рассказывающая
общеизвестные факты о
Скоропадском, но, по-
моему, недостаточно
хорошо была
представлена в классе
слушателям.
Настя В
Настя, спасибо, почти во всем согласна. Жду других комментов. ЧУР! НЕ ПОВТОРЯТЬСЯ
Презентация Насти мне понравилась. Хорошее оформление и содержание. Из её презентации я узнала достаточно много и интересных фактов о Скоропадском , именно таких, которых в интернете не просто найти. Удивило, то что у него было много наследников, которые долгое время жадно делили власть между собой. Причины смерти изложены кратко и ясно, что не менее важно. Настя хорошо владела информацией и своими словами рассказывала показанное на слайде.
Я считаю, что в самой презентации существенных недостатков не было, правда на 7 слайде можно было написать кратко и своими словами.
Лида, молодец, очень хорошо изложила свое мнение, а оценка работы Руслана?
Презентация Руслана.
В целом ,можно сказать,что сделано просто и без заморочек.На большинстве слайдов даже не изменен цвет текста после копирования с других сайтов. Вся информация в основном "слизана" с Википедии ,т.к. общеизвестные факты,которые можно и в книжки прочитать и в любом другом источнике.
Оформление приемлемое.
Презентация Насти
Оформление хорошее,просто и со вкусом.Ничего лишнего и все понятно.
Написаны ссылки к каждому слайду,что тоже хорошо.КАртинки почти на каждом слайде,что дает более осознать о чем идет речь.
Присутствие интересных фактов и "изюминок" ,в чем и была задача.Т.е. можно считать,что задание выполнено.Если сравнивать с работой Руслана,то разница очевидна.
Согласна.
Презентация Насти
Оформление простое, но содержательное(имеются фотографии на каждом слайде, ссылка с взятой инфой.
Настя четко изложила полученный материал, ведь найти ее лишь часть работы, главное суметь доходчиво донести ее слушателям, что у Насти неплохо получилось.
Материал был действительно неизвестным мне ранее, поэтому, в общем, я считаю, что Настя справилась со поставленной задачей.
Презентация Руслана
Оформление было нормальным, но видно, что Руслан над ним долго не заморачивался.
Он, в полной мере, не владел материалом, все читал со слайдов. Но как говорит Наталья Александровна, мы ведь и сами можем прочитать то, что на слайде. Можно было что-то вынести на отдельный лист или по крайней мере знать что располагается на слайде, а не узнавать это по ходу.
Мне не открылась его презентация, но насколько я помню ее с урока, там не было ссылок на взятую информацию, что не мало важно.
Обобщая, можно сказать, что конечно эти 2 презентации отличаются друг от друга, но над ними явно поработали; кто-то больше, кто то меньше.
Лысяк Н
Презентация Вики и Богдана о жизни Михаила Грушевского мне очень понравилась.
про оформление
Оформление - простенько и со вкусом,не броский цвет, шрифт не большой, ни маленький,текста на слайдах тоже не очень много, что является плюсом,присутствуют картинки,которые в большом объеме помогают осознать материал. Практически на каждом слайде присутствуют ссылки, где можно узнать более подробную информацию.
про содержание
из презентации я узнала много нового про жизненный и творческий путь Грушевского, они подняли вопрос про то,был ли Грушевский президентом УНР, выразили свое отношение к этому человеку. Они оба в достаточной мере владели материалом, владели вниманием аудитории.
Ну и добавлю ложку дегтя в бочку с медом. об этом человеке есть более неоднозначные мнения, точки зрения об этом человеке, которые тоже можно было использовать.
Вообщем презентация хорошая, они оба молодцы, хорошо поработали.
презентация Вики и Богдана
плюсы:
- изложено кратко;
- ребята владели информацией;
- почти на каждом слайде присутствуют картинки, которые помогают осознать услышанные факты;
- оформление хорошее, цвет не "режет" глаза)
минусы:
- читали со слайдов;
- не на всех слайдах были ссылки на взятую информацию;
В общем, презентация до воли таки приемлемая. Они оба хорошо потрудились, молодцы!
Почти со всем согласна, но тем кто еще не написал комментарий советую вернуться к требованиям к этому проекту, которые изложены вверху страницы
Хочу дати оцінку роботі Насті і Руслана. Настя 12 (лише одне зауваження: не змогла працювати в команді з Русланом, але змогла співпрацювати зі мною і це плюс) Руслан 6 Чому? Всі зауваження які вище я повторюю (зміст, оформлення, недоліки при озвучці в класі) + жодного твого матеріалу і посилання на цікаві факти про цю людину ти не зробив і чужими не скористався + не захотів працювати в команді ні зі мною ні з Настею і взагалі зробив не проект за нашою темою, а просто презентацію про діяльність Скоропадського, а це не було нашим завданням. Бажаю успіхів в майбутньому. Розумні люди вчаться на чужих помилках, але дехто й на своїх.
Презентация оставила много чего хорошего, много нового.
положительные:
хороший и интересный текст;
много подобранных картинок;
интересная тема;
новая информация;
отрицательные:
могли читать информацию не только со слайдов но и дополнительных источников;
не на всех слайдах были заглавия
Ну а в общем презентация мне понравилась.
Лиана, все хорошо и правильно, но ты не прочитала требований именно к этому проекту, а просто характеризуешь оформление презентации
Презентация Вики и Богдана интересная и познавательная. Они очень хорошо описали жизнь и деятельность Грушевского, рассказали о его семье. Его труды были изложены на отдельном слайде и кратко, это один из плюсов. Прозвучали их собственные рассуждения, о том был ли Грушевский на самом деле президентом Украины?
В этой презентации были и минусы, но не существенные. Владение информацией было, но не на высшем уровне. Было бы не плохо, если на каждом слайде присутствовали ссылки, а не выборочно, а потом в конце самой презентации.
Презентация хорошая, их главной задачей было найти неизвестные факты о Грушевском, и они с этим справились.
Богдан и Вика хорошая оставила нам много интересного сделано кратко хорошо но одно что они сделали все ссылки в конце а можно было бы сделать после каждого слайда а так всё хорошо мне понравилась презентация хоть мы её долго ждали но дождались на конец
Презентация Богдана и Вики на мой взгляд очень хорошая и интересная.Информация которая была изложена нам на уроке была очень чёткой и в то же время полезной,мы много узнал о Грушевском кто такой, чем занимался, как вёл свою повседневную жизнь, его достижение и подвиги. О самой презентации я скажу хорошо, очень красочно, хорошо подобран шрифт, не плохое размещение картинок на слайдах, много неизвестных фактов о нём и его жизни.Я считаю что презентация хорошая, есть правда один минус мне кажется о нём говорили многие. было бы не плохо если бы на каждом слайде была информационный сайт(ссылка) это очень удобно. чем когда много и попробуй найди какой к какому.
С задачей главной задачей я считаю они справились. НЕПЛОХО.
Прежде всего хотелось бы похвалить Богдана и Викторию,так как они справились с главной задачей,то есть научились работать вместе(в паре).Презентация сделана в темных тонах,однотонно,не мешало бы добавить и более ярких цветов.Шрифт презентации хороший,читаемый.Картинки подобраны правильно,к каждому отрывку.Но картинки и текст были как-то разбросаны,и наложены один на один.С главной задачей справились,молодцы!
Там почти на всех слайдах есть ссылки ,не гоните,товарищи.
Вика, ну не видят они больше никаких недостатков, а глубже посмотреть в условия - лень
Нет ну почему же, всё достаточно не аккуратно расставлено в разные боки, то ссылка на верху то внизу и не на каждом слайде, а так все хорошо.
Ну и я напишу оценку. за проект о Грушевском моя оценка 10. положительное: придерживались всех требований (и это главное) работали в команде и со мной в том числе и т.д.и т.д (тут много писали) О минусах: немножко скучновато, информация пресная и мне кажется, что самих авторов не заинтересовал человек о котором они писали; не использовали всю накопленную информацию в т.ч. видео,документы, а с ним бы проект стал ярче; не раскрыли всю противоречивость деятельности и личности этого человека. А в целом молодцы. Первый блин совместной ( а это главное) работы не комом.
О Петлюре
В общем работа выполнена очень хорошо! Интересно и креативно к данному заданию подошли Настя и Лина , создав страницу Вконтакте. Это выглядело так , как будто события из жизни писал именно Петлюра , что он жив до сих пор. Краткая биография на стене позволяет нас немного ознакомится с ним. Очень хорошо, что вся страница на украинском языке и отвечали они также на украинском.
Если сильно углубляться, именно по поводу аудиозаписей, которые слушает Петлюра, не думаю , что он был поклонником Германии, а тем более слушать немецкий марш. Для него Украина и украинский народ были самыми большими ценностями, это можно считать как предательство народных интересов.
На вопросы , которые мы писали они ответили грамотно опираясь на исторические события и всеобщие известные факты того времени.
Я считаю, что Настя с Линой выполнили задание на отлично !
Проект о Петлюре выполнен новым для нас способом: была заведена страничка в социальной сети с его именем, и ответы на вопросы были от его имени. Такой подход довольно интересен, хотя бы потому, что он является новым и необычным. Но я считаю, что он имеет некоторые минусы: в презентации можно обширней дать информацию о личности, внести не только общеизвестные факты, но и "изюминки". Это можно было реализовать для такой формы работы, создав заметку или что-то в таком о роде о самом себе (авторами от имени Петлюры), возглавив, например, "Секреты моей личности" или как-то по-другому и внести туда малоизвестные факты - вегетарианец он был или нет, его родители, братья, сестры, или его личная жизнь, дети и тд. Мне кажется, это недостаток этой работы, в ней, большей частью, касались вопросов политики. Но ответы очень хорошие, на украинском языке, так как Петлюра был украинским политиком, содержательные, есть фотография Петлюры. Вообщем, такая форма работы является интересной и имеет право на существование.
С моей точки зрения это креативно, хорошая и свежая идея. Мне очень понравилось что проделала Лина и Настя. Очень хорошо придумали то что когда ты пишешь интересуемый тебе вопрос об этом человеке, тебе его расписуют и объясняют. Так же тот человек который не владеет информацией может прочесть и понять интересующий вопрос.
Дописати коментар