Дистанційне навчання


Інтегрований урок  "Історія виникнення олімпійских ігор" 

Карта учасників уроку







План уроку
https://docs.google.com/document/d/1NUGE1j62tQxcSDNlX2cSk0-1JE0myeigkit8dnWyEb0/edit



4.02.2014
  Изучаем вопрос: Распад Югославии (задание для непрофильной группы)
Изучив материал во всемирной паутине: составляем тезисы:
1.причины и предпосылки распада страны
2.этапы распада с указанием событий в ходе которых происходил раздел страны
3.наносим на контурную карту государства и их столицы, которые возникли на руинах Югославии, карту выполняем в любой программе. Заготовка карты ТУТ.
Документ с тезисами и карту или ссылку на нее присылаем на natahaponeja@gmail.com 




21.01.2014 г
Изучаем тему: Культура УССР в 1960-х - пп.1980 гг.
Для этого в начале изучаем параграф 21. Далее выполняем задания по ссылке. Будут добавляться постепенно.
открываем задание
Оценки



17.01.2014
Интегрированный урок: История Украины и всемирная история
Темы. «Хрущевская оттепель»
            «Украина  в условиях         десталинизации  (1956-1964)


 Тип урока: повторительно-обобщающий, итоговый урок.


План проведения урока: https://docs.google.com/document/d/17G-AFg7wmyCMh7mfvv9X-PykLOvjsqfB4Y8YDwlV1O4/edit 

Для мотивации




Работы учеников: ключевые слова и понятия раскрывающее тему:

Дима: http://www.tagxedo.com/art/8159759b517e453b
Лида: http://www.tagxedo.com/art/001c450ea13c4842
Воробйова Анастасия: http://www.tagxedo.com/art/26ce49651c6b4c7e 
Лиана: http://www.tagxedo.com/art/8a9d2d83c8b84f20
Лысяк Анастасия: http://www.tagxedo.com/artful/e9b4bd69a11e4ff1
Ваня: http://vk.com/doc54602731_261292681?hash=522c7179a9d0e9ee4c&dl=efa9f9d98c6e685cbb
Богдан: http://www.tagxedo.com/artful/4df3c4d7968d41a6
Вислугозова Ирина: http://www.tagxedo.com/artful/9f697760216d4c6c
Волощук Ирина: www.tagxedo.com/art/aff83ef0b59c420a
Вика: http://www.tagxedo.com/artful/5d9e2bdfcb2c4b64

Прошу вибачення за якість відео, все підручними засобами...





1.10.2013 року
Вивчаємо  Модуль №2 до теми: "Україна в першому             повоєнному десятилітті           (1946-1955)". Выход УССР на международную арену. Особенности общественно-политической жизни.




11 квітня 2013 року продовжуємо вивчення теми: "Міжнародні відносини 30-х рр". Модуль №3 Вивчаємо утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі.

План роботи:
1. об'єднуємося в 3 групи
2.опрацювуємо джерела:
- п.36,37,38(1,2,3) підручника;
http://ukrmap.su/ru-wh10/1287.html
http://yourlib.net/content/view/1910/33/ або інші за вашим вибором
3. зобразити одне з вогнищ війни в вигляді опорного конспекту https://skydrive.live.com/redir?resid=1A6377BABD524C6D!148&authkey=!AGUBcIHb8nGkc1g
 Вітаються креативні рішення!
4. Переглянути презентація https://skydrive.live.com/redir.aspx?resid=1A6377BABD524C6D!219
Дати відповіді на запитання поставлені на початку презентації.

Домашнє завдання: знати основні події; вивчити основні дати; переглянути презентацію і вивчити поняття; нанести на контурну карту основні подію що свідчать про формування вогнищ війни.






План-конспект
міжміського бінарного уроку за
темою «Особливості  розвитку кінематографу в першій половині ХХ ст. (на прикладі колишнього СРСР та англомовних країн)»

Місцезнаходження: Харківська гімназія № 14 м. Харкова, 10 клас (поглиблене вивчення англійської мови) та ЗОШ № 1 м. Першотравенська Дніпропетровської області, 10 клас (група історичного профілю)
Навчальні предмети: історія України та англійська мова
Цілі уроку:
-        ознайомлення з культурним життям мешканців колишнього СРСР та англомовних країн;
-        вивчення історії розвитку кінематографа  вищезазначених країн;
-        порівняння етапів розвитку кінематографа  вищезазначених країн;
-        створення порівняльної таблиці;
-        розвиток навичок сприйняття англійської мови на слух;
-        розвиток уваги, пам’яті, мислення та побудови логічних висловлювань;
-        виховання інтересу до історії та культури рідної країни та англомовних країн;
-        розвиток навичок колективної діяльності
Задачі уроку:
-        ознайомитися з презентаціями про режисерів та акторів вказаного періоду;
-        ознайомитися з особливостями розвитку німого кіно вказаного періоду;
-        ознайомитися з жанрами та направленістю фільмів;
-        дослідити початок появи звукового кіно;
-        проаналізувати відмінності та спільні риси у розвитку кінематографа зазначених країн та скласти порівняльну таблицю
Оснащення уроку: інтерактивні дошки, проектори, ноутбуки, вебкамери, колонки, презентації та відеоролики учнів.
Пакет Microsoft Office (OneNote, PowerPoint, Word ), Skype, SkyDrive, Windows Media Player
Структура уроку
1.        Організаційний момент. Знайомство учнів (5 хв.)
2.        Англомовні презентації, підготовлені учнями м. Харкова (10 хв)
3.        Російськомовні презентації, підготовлені учнями м. Першотравенська (10 хв)
4.        Обговорення та створення порівняльної таблиці в OneNote (15 хв)
5.        Закінчення уроку. Домашнє завдання. Обмін думками про роботу (5 хв)
Хід уроку

1.        Організаційний  момент. Налаштування зображення та звуку в  Skype, знайомство учнів між собою.
2.        Англомовні презентації, підготовлені учнями м. Харкова. Завчасно харків’яни надали потрібну для уроку лексику, яка спрощує сприйняття доповідей англійською мовою.
Спираючись на презентації та відеоролики, учні розповідають про
-        історію виникнення кіно в англомовному світі;
-        режисерів німих та перших звукових англомовних фільмів;
-        акторів німих та перших звукових англомовних фільмів;
-        жанри німих та перших звукових англомовних фільмів

3.         Російськомовні презентації, підготовлені учнями м. Першотравенська

Спираючись на презентації та відеоролики, учні розповідають про
-        історію виникнення кіно в колишньому СРСР;
-        режисерів німих та перших звукових фільмів у колишньому СРСР;
-        акторів німих та перших звукових фільмів у колишньому СРСР;
-        жанри німих та перших звукових фільмів у колишньому СРСР

4.        Обговорення та створення порівняльної таблиці в OneNote

Працюючи одночасно онлайн, учні заповнюють таблицю, яка складається з трьох колонок: особливості англомовного кіно та кіно СРСР та спільні риси.

5.        Закінчення уроку. Домашнє завдання. Обмін думками про роботу

Учні діляться враженнями від уроку та отримують домашнє завдання: написати есе про розвиток кіно на початку ХХ ст..:
-        учні з Харкова пишуть про кіно колишнього СРСР,


-        учні з Першотравенська пишуть про кіно англомовних країн.


Вебінар для Microsoft про цей урок та інший спільний проект:






28 лютого вивчаємо тему про політичну систему УРСР в 30-х роках
І етап - переглядаємо презентацію та знайомимось ближче з поняттям тоталітаризму
https://skydrive.live.com/redir?resid=1A6377BABD524C6D!167&authkey=!ALfVcJmu8OR8600
ІІ етап - колективно створюємо презентацію про риси тоталітарного режиму в УРСР
https://skydrive.live.com/redir?resid=1A6377BABD524C6D!166&authkey=!APMgYdFg16IfCfA

Успіхів!

Підручник за яким ми вивчаємо історію України лежить за посиланням

http://ru.calameo.com/read/00109410496cd2a6bf07b




17 січня вивчаємо тему Українська Народна республіка Директорії

https://skydrive.live.com/redir?resid=1A6377BABD524C6D!171&authkey=!ALfVcJmu8OR8600

 Шановні десятикласники, далі, до мого одужання працюємо в дистанційному режимі.

18 січня вивчаємо тему Західноукраїнська народна республіка
https://skydrive.live.com/redir?resid=1A6377BABD524C6D!160&authkey=!ALfVcJmu8OR8600

Одже оцінки були тут (видаляємо бо зникла необхідність)
Виконуючи завдання не поспішайте, уважно прочитайте текст, кожна робота розрахована на 80 хв., а перед виконанням домашнього завдання потрібно ще раз опрацювати матеріал.
Чекаю вчасного виконання завдань.
Можете тести виконувати, всім хто зареєструвався, я їх призначила.

21 січня вивчаємо тему про відродження радянської України https://docs.google.com/document/d/1snLSLz6i2Jbkuv7FKQUl1g_PWK4TH8eNZrEr2gL2aCY/edit Прохання до всіх переглянути оцінки і виконати всі домашні завдання


23 січня вивчаємо тему про режим генерала А. Денікіна

https://docs.google.com/document/d/1y2UBlLjqmcmqHjtD7f6-bEXBpmNUTdOekvxwsdecGJA/edit 
Будьте уважні не поспішайте, працюйте вдумливо, і не забувайте повторювати необхідну інформацію, особливо якщо це необхідно для вивчення нового і я про це вам нагадую. Всім успіхів, дякую.

25 січня вивчаємо тему про відновлення радянської влади в 1920 році.

https://docs.google.com/document/d/17pau-R9lSYvfHc__9Wnw8d8-7MLre84PY-Rv61pj3Q0/edit 

 Дуже сподіваюсь, що всі виконають завдання з попередніх уроків за які ще не стоять оцінки. Якщо щось не зрозуміло, або ви чогось не вмієте - запитуйте, у вас є мій телефон та електронна адреса, буду рада вам допомогти.


28 січня вивчаємо тему про радянсько-польську війну

https://docs.google.com/document/d/1aY9046QJ2mgJQjstvcbZoj_StdiovvWqbIx5CDKXbB4/edit 

30 січня вивчаємо тему про завершення бойових дій в Україні.

https://docs.google.com/document/d/1t1VephOR-1hszn-xUu-NGLGTB4KYlusjHBwa8W6L9bQ/edit 
31 січня ви завершуєте всі незакінчені завдання, перевіряєте, щоб у вас стояли всі оцінки, повторюєте п.45-60, готуєте питання до вчителя, які у вас виникли якісь складнощі при вивченні теми, берете зошит, контурну карту ( з виконаними роботами), підручник і приходите на 1 урок 1 лютого.

3 коментарі:

Андреева Виктория сказав...

Наталья Александровна, а я вхожу в список тех 5 учеников,которые не выполнили д\з за 17ое число?Из головы вышибло

natahaponeja@gmail.com сказав...

Вика, ты у нас молодец и все выполняешь вовремя. Еще бы не по ночам...

Unknown сказав...
Автор видалив цей коментар.